piątek, 3 czerwca 2011

Metamorfoza - PrincessShedoW

Przed: Ogólnie to ładnie ale nie jestem zwolenniczką tej fryzury. Makijaż jest według mnie jak na pogrzeb. Jest już czerwiec! Przydałyby się jakieś jasne i letnie kolory. Usta są ładne i mają tkai krwisty kolor. Bardzo ładnie, taki gotycki styl jak mniemam :) Moja ocena to 7/10

Po: Jest świetnie! Makijaż jest kolorowy. Zawiera on ciepłe kolory jak i zimne. Cudownie się dopełniają.
Dałam troszkę czerwonego na powieki i czerwone usta. Moim zdaniem pasuję to do siebie.
Moja ocena to 9,5/10 :)

                                                                (kliknij aby powiększyć)

1 komentarz:

  1. Przed to naprawdę wygląda jak na pogrzeb xd
    A po to zaś kolorowo strasznie..Nie przepadam tak strasznie, za tak kolorowym.Zresztą ty to wiesz. :D

    Ogólnie ładnie.^.^

    OdpowiedzUsuń