piątek, 3 czerwca 2011

Metamorfoza - VoilePrinces

Przed: Bardzoo dużo dodatków, aż za dużo. Ogólnie to lalka nie jest brzydka ale też nie jest cudem świata. Ładnie, oryginalnie... Soczewki z sunny bunny też są świetne ( sama je mam) oczy wyglądają w nich super.
Nie wiem po co ta opaska na oku... Nie podoba mi się. Za dużo sztucznych rzęs... ściągałam je godzinę.
Makijaż jest prosty ale za to normalny, tylko czarny i nic więcej.  Moja ocena przed to 6/10

Po: Jest fajnie, opaska na włosach bardzo mi się spodobała szczególnie na tej fryzurze. Makijaż jest cudny moim zdaniem i nawet fajnie mi wyszedł. Dałam tylko jedną parę sztucznych rzęs. Oczywiście kolczyk w nosie musi być :D Moja ocena po to 10/10 :)
                                                          (kliknij aby powiększyć)

2 komentarze: